NYHED 08.09.2023
SUS søger bogholderiassistent (deltid)
Vil du arbejde med bogholderiopgaver, og vil du bruge dine kompetencer i et non-profit projekt- og videnshus, der arbejder for at skabe bedre vilkår for mennesker i sårbare og udsatte positioner?
Så er det dig, vi søger som ny bogholderiassistent i SUS – Socialt Udviklingscenter.
Du får mulighed for at arbejde med mange forskellige opgaver i vores regnskabsafdeling. Dine primære arbejdsopgaver vil dog være:
- Fakturering og bogføring af indbetalinger herunder konferencer og bogsalg
- Bogføring af omkostninger
- Afstemninger af diverse konti som bank, skyldige omkostninger, forudbetalte omkostninger mv.
1 dag hver 2. uge vil bogføringsopgaverne foregå på en anden adresse, men dog lige i nærheden af vores kontor.
Bogholderiopgaverne varierer fra projekt til projekt. Vi arbejder i Microsoft Business Central 365 Cloud.
Udover bogholderiopgaverne vil du også, fra tid til anden, skulle hjælpe med servicering i forbindelse med afvikling af møder.
Om dig
Vi vil blive meget begejstret, hvis du…
– Har erfaring med ovenstående opgaver
– Er god til at arbejde selvstændigt, men også nyder at arbejde som del af et team
– Har gåpåmod og et personligt drive
– Har IT-kompetencer, der svarer til udførelsen af ovenstående bogholderiopgaver.
Vi tilbyder
- En spændende og afvekslende stilling, hvor du vil få et godt indblik i, hvordan et mindre nonprofit videnshus fungerer.
- Et uformelt miljø med dygtige og sjove kolleger, som alle er engagerede i at skabe en bedre verden.
- Selvstændigt ansvar for mindre afgrænsede opgaver med sparring fra regnskabschefen i SUS, som du også refererer til i det daglige.
- En ca. 20 timers arbejdsuge med mulighed for fleksibilitet.
Vil du vide mere?
Hvis du kunne være interesseret, er du velkommen til at skrive til os på sus@sus.dk
Sådan ansøger du
Send din ansøgning og dit CV til sus@sus.dk
Vi vil meget gerne modtage din ansøgning senest onsdag den 27. september 2023 kl. 12.00
Vi holder løbende samtaler. Vi glæder os til at høre fra dig!