NYHED 19.05.2026
Mød SUS’ nye bestyrelse
Foreningen SUS’ medlemmer har valgt ny bestyrelse på den årlige generalforsamling.
Bestyrelsen er per 18. maj 2026:
- Jakob Bigum, formand, Kommunale Velfærdschefer (formand)
- Michael Aagaard Seeberg, udviklingschef, KFUM’s Sociale Arbejde (næstformand)
- Lene Kümpel, 2. forbundsnæstformand, Socialpædagogerne
- Dennis Danielsen, næstformand, Børne- og Kulturchefforeningen
- Sisi Ploug Pedersen, hovedbestyrelsesmedlem, Dansk Socialrådgiverforening
- Bente Helms, 2. næstformand i SIND – Landsforeningen for psykisk sundhed
- Tinja Vandmose, Danske Handicaporganisationer. Hovedbestyrelsesmedlem i Autismeforeningen
- Simon Hjortnæs Haugegaard, chefkonsulent, medarbejderrepræsentant, SUS
Suppleant:
- Morten Lorenzen, direktør, Hjerneskadeforeningen