Aktuelt

NYHED 19.05.2026


Mød SUS’ nye bestyrelse

Foreningen SUS’ medlemmer har valgt ny bestyrelse på den årlige generalforsamling.

Bestyrelsen er per 18. maj 2026:

  • Jakob Bigum, formand, Kommunale Velfærdschefer (formand)
  • Michael Aagaard Seeberg, udviklingschef, KFUM’s Sociale Arbejde (næstformand)
  • Lene Kümpel, 2. forbundsnæstformand, Socialpædagogerne
  • Dennis Danielsen, næstformand, Børne- og Kulturchefforeningen
  • Sisi Ploug Pedersen, hovedbestyrelsesmedlem, Dansk Socialrådgiverforening
  • Bente Helms, 2. næstformand i SIND – Landsforeningen for psykisk sundhed
  • Tinja Vandmose, Danske Handicaporganisationer. Hovedbestyrelsesmedlem i Autismeforeningen
  • Simon Hjortnæs Haugegaard, chefkonsulent, medarbejderrepræsentant, SUS

Suppleant:

  • Morten Lorenzen, direktør, Hjerneskadeforeningen